[VIDEO]“Perut Tuu Besar Sangat…Orang Suruh Diet Takmau!” – Eira Gelakkan Pak Azad Perut Buncit Sangat!

0
374

Baru-baru ini, satu video telah dimuat naik oleh Eira Syazira melalui akaun Instagram milik beliau menunjukkan suaminya, Pak Azad yang ters3ksa nak pakai kasut sebab saiz kecil.

Yang kelakarnya, Eira mengata perut suaminya yang buncit besar sangat sampai nak bangun pun jadi masalah.

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Suami oh suami ???? sorry my love I terpaksa post jugak sbb gerammmm sgt dgn perangai u niiii hahhahaha @azadsyazirarose ????????????????

A post shared by E I R A S Y A Z I R A (@eirasyaziraofficial) on

Lawak betul Pak Azad ni boleh pulak bagi respons ‘aku nak beranak dah.. tolong lahhh aku nak beranak dahh niiii’.

Kalau dah melibatkan suami Eira ni, memang kelakar lah video yang pasangan suami isteri ni keluarkan kat Instagram. Memang tak kering gusi.

Rata-rata netizen tergelak terbahak-bahak melihat gelagat pasangan comel ini.

Baru sahaja dua jam sejak dimuat naik ke Instagram, video ini sudah mendapat lebih daripada 200 ribu tontonan.

Hahhahha dah mcm mngandong 10 bulan dah haaaa…jenuh nk bngun klu dah dduk ngelunjur gitu hahahhah

Azad nnti bole masuk superspontan

Sumber: Instagram Eira Syazira via KisahDunia.COM via @DiariDunia

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!